مهدی جان دو رگه باش
ستاره های ابی

ss

Mehdi Rahmati

مردم ما از آبادان و تبریز و تهران گرفته تا نقاط دوری که حتی تیم باشگاهی هم در لیگ برتر و لیگ های دسته پایین تر ندارند دیگر خیلی وقت است که امیدی به تیم ملی ندارند و برخی دیگر هم مثل استقلالی ها تیم ملی برایشان در همان تیم باشگاهی محبوبشان تجلی پیدا کرده است.
*****
فوتبال ایران حتی اگر صد قطبی هم شود ولی همچنان وابسته به استقلال است. نبود مجتبی جباری برای تیم ملی چه ضرری داشت؟ عدم بازی دادن به خسرو حیدری، منتظری و نکونام چه ضرری به همراه خواهد داشت؟ نبود رحمتی همانند مصدومیت بازیکنان ازکارافتاده و سن و سال گذشته نیست. اگر در این برهه از زمان غیبت کریمی مصداق برداشتن یک آجر از یک دیوار باشد، سید مهدی رحمتی خود دیوار است. یکی از دیوارهای فوتبال ملی ایران.

اینکه یک روز به واسطه شنیده ها یا دیده ها یا برحسب هر تفکری تصمیم به خداحافظی (آن هم بطور موقت) از تیم ملی بگیری، شاید چندان غیر قابل هضم نباشد اما اینکه سرمربی به اصطلاح حرفه ای تیم ملی خیلی راحت حاضر به خط زدن دروازبان شماره یک تیم خود می شود اندکی ناجوانمردانه به نظر می رسد. اینکه صدای بغض آلود سید مهدی رحمتی از پشت خط تلفن برنامه ی نود به گوش برسد و بشر از نوع فوتبالی یا غیرفوتبالی دلش به حال او بسوزد ربطی به رقابت با دنیل داوری ندارد بلکه سوز دل از جایی دیگر برخاسته است.

آقای کیروش، در این قحط الرجالی فوتبال ایران شما به عنوان یک سوپر سرمربی معرفی شده اید. تصمیم گیری های کلانی انجام می دهید که در حیطه وظایفتان نیست. برنامه لیگ برتر را تغییر می دهید، برگزاری جام حذفی را تحت الشعاع قرار می دهید و سرپرست تیم ملی را انتخاب می کنید! حال که میخ خود را محکم کوبیده اید و از مدیریت مجسمه وار آقای خنده نهایت سوء استفاده را می کنید لااقل سرمایه های ملی ما را نسوزانید! آقای کیروش فوتبال ما به اندازه کافی زشتی دارد شما بیش از این به سیاهی آن نیفزایید.
جناب آقای کیروش، شما بار ها به سبب انتقادهای منطقی و عادلانه خبرنگاران و اهالی فوتبال ایشان را مورد سرزنش قرار دادید ولی یک دفعه شد پاسخ انتقادهایی را بدهید که از رحمتی می شود؟ موج دو ساله ای که از زمان پیوستن رحمتی به استقلال به راه افتاد و قصد از آن هم تخریب وی بود در کدامین روز و در انتهای کدام بازی با عکس العمل شما و دفاع شما از بازیکن تیمتان همراه شد؟ آیا به سید مهدی روحیه دادید؟ یقینا در این موج شما هم همراهی کردید اما این سید مهدی رحمتی بود که با تیزهوشی نگذاشت این موج به هدف خود برسد.

همانطور که رحمتی عنوان کرد او حاضر است با هزاران رقیبقابت کند اما فنی و عادلانه! ولیکن وقتی شما هر دورگه و لژیونری را خواه آماده و یا ناآماده فیکس تیم ملی می کنید آیا رحمتی باید امیدی داشته باشد که دربرابر دنیل داوری پیروز میدان باشد؟ آیا رحمتی هم باید همانند دیگر بازیکنان ایران یک ماه در اردو باشد و شب قبل از بازی از ترکیب خط بخورد و بازیکن دورگه ای در ترکیب به جایش قرار بگیرد که تنها دو روز است به محل مسابقه رسیده است؟

غریبه پرستی خاصیت فدراسیون فوتبال ایران است. پرستش افرادی دور از وطن همانند نمازی،قطبی، کیروش و … .
گویا لیوان کفاشیان دیگر دست یک نفر نیست. بلکه شکسته و قطعه ای از آن در دستان کیروش است.
زمانی افشین قطبی وعده غلبه بر کره شمالی و جنوبی را داده بود اما این امر میسر نشد. کیروش نیز در حال حاضر قول صعود به جام جهانی به عنوان نماینده آسیا در پلی آف را می دهد. و چقدر ذلیل شده ایم که از پلی آف صعود کردنمان آرزوست…



نظرات شما عزیزان:

blue girl
ساعت17:53---6 بهمن 1391
سلام عزیز.....دیدی بازیو؟اعصاب نمیزارن واسه آدم با این بازیشون!!!!!!!!!!!!



آپم خوشحال میشم بیای
پاسخ:اره دیدم.بد نبود. اگه داداش فرهادم زود تر میومد میبردیم.همش تقصیر این قلعه نوییه دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:6 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین